Saturday, August 28, 2010

BTN....!!!

Buat pertama kalinya aku join BiroTata Negara (BTN). Sebelum-sebelum ni xda pulak kem ni masa di sekolah dulu. Saya hanya join PJKN je. Satu kenangan terindah masa mula2 nk join BTN ni yg memang saya xkan lupa sampai bila2 pun. 1st tawaran kt saya dulu, pihak yang handle kem ni bagitau yg kem ini adalah kem Kepimpinan yang akan diadakan di sebuah pulau. Huh!!melompat saya memang nk join sangat2 sebab nk pergi pulau la katakan...xda bayaran pulak tu!! Alih2 malam sebelum bertolak tu, mereka beritahu bahawa plan ke pulau sebenarnya bertukar ke sebuah tempat di sekitar Pahang. Saya punyala nk menangis rasanya. Geram dengan cara mereka "menpsiko" kan kami supaya mengikuti kem ini. Nak atau x, akhirnya saya berada di sebuah Kem BTN di Pahang ni. Menarik dan memang memerlukan kecergasan kerana banyak aktiviti lasak dan mencabar expecially 'flying fox'.


1st trying untuk flying fox.nk tahu mcm mana perasaan terbang,kenalah join!! =)

No comments:

Post a Comment