Thursday, August 12, 2010

Ni adalah program AADK yang saya join. Program ni telah diadakan di Sg. Tengi. Ni la antara siswa siswi yang join untuk jadi fasi time program 3 hari 2 malam ni..semuanya daripada Persatuan Kasih. Pihak AADK yang datang jemput kami untuk ke sana. Tp satu pengalaman yang 1st time saya alami adalah ..... dapat rasa naik "kenderaan special"!! nak tahu ape???tengok gambar di bawah...


1st time!!!huhu...macam xpercaya!!tp think positif...pengalaman macam mana rasanya bila kita sendiri yang naik kenderaan ni.sesak nafas!!busuk!!pening,nk termuntah,macam2 ada...hah...mudah-mudahan dijauhkan daripada gejala dadah ni...amin...


Antara group yang berebut dapatkan tender cuci kereta en aziz. Tu la lecturer kami,en aziz. Yang tengah senyum pandang kereta dia sedang dikerjakan oleh group nih..abis la...

Ni la antara kem yang paling best pernah sayajoin. Siapa xkenal lecturer yang famous dengan program,en aziz yatim. Mmg best!! tengokla gambar kt atas tu. Sampai satu tahap saya kena usung.huhu!!kenangan yg susah utk dilupakan. Kembarun yang ala2 explorace. Penat toksah dok crita la. Memang penat sgt3!!nk menangis pun ada. Apa taknya, dh la berjalan jauh, last2 dapat checkpoint pergi kedai makan. Happy sgt!!konon2 dapat minum air sejuk. Alih2 air panas yang dibawa khas dari cerek. Aaaa.......!!!xsanggup saya nk ingat lagi detik2 minum air mendidih!!terkedu saya xtahu nk cakap apa. Lama je saya pandang air dalam gelas tu. Taktahu nk buat apa. Nk minum,panas. Kalau xminum,haus. So....wat xreti jela....huhu..

Kami kat kedai ni bukan minum air je. Makcik kedai tu suruh lipat tisu,timbal balik sebab dia bg kami minum air panas. Nasibla...tp ok jugak daripada kena cuci pinggan,xpun kena menyapu kawasan kedai. Itu lagi penat..lepas minum air dan setle kan apa yang disuruh ni la waktu yang ditunggu2.hee...pemilihan calon paling kecik comey + ringan. Siapa lagi kalau bukan saya!!kesian kat diorang. Ringan2 pun berat jugak. Kalau x, xkan muka smua berkerut time angkat saya. Tp yang bagusnya,diorang cover dengan senyum je..=) thanks kawan2!!seronok sgt dapat rasa mcm mana diusung time kita penat..=p

Ni la program 1st yg mula2 skali kami buat kt skolah..first time trying ni...assignment punya pasal la katakan...muka pun baru nk2 matang.dh pergi buat program...tp best jugak.jumpa budak2 skolah dan yg penting, dapat jgk tgk dunia perak...

No comments:

Post a Comment